Tänään posteljooni muisti minua Sny:n muodossa. Minulla on aivan ihana sny. Heti tulee mieleen lähettää omalle snylleni jotain. Taidanpa huomenna kaupungissa käydessä katsella jotain. Tosiaan minun snyni muistaa minua sähköpostein, kommentein ja lähetyksin. Olet todella ihana. Kiitos sinulle rose-huivin kaavoista. Tänään aamulla tein rosetekniikalla paperikukkasen. Kyllä minä opin. Piti muuten vasaralla naputella ne tapit siihen laitteeseen. Sain myös tilkkukaavoja ja pupujen kaavoja. Kyllä minulla riittää opettelemista. Ihan mukavaa puuhaa. Taitaa tuo askartelu nyt jäädä vähän vähemmälle. Tosin minulle on tulossa isokasa cd:tä, joista teen kortteja.

Paketissa oli lisäksi pupukoristeita ja pari pakettia siemeniä. Meillä kyllä pihaa riittää istutuksille. Oivallat hyvin minun lempiaskareet.

Niin, kamalasti kiitoksia ihana SNY.

1387809.jpg

Rosetekniikalla tehtyjä paperikukan kyhäelmiä:)

1387972.jpg