Tämä on kuvitteellinen henkilö, mutta näen useissa nykyajan ihmisissä näitä piirteitä.

Kuuluuko nämä luonteenpiirteisiin?

Vihaan tiskaamista. Inhoan ruuanlaittoa. Ei huvita kävellä. Imurointi on vastenmielistä. Pölyjen pyyhkiminen on turhaa. Ei ole väliä sillä, jätänkö vuoteeni petaamatta. Pyykinpeseminen on jonkun älykääpiön keksintöä. Ei suihkut ole minua varten, miksi viitsisin peseytä.

Samaan aikaan haaveita: Rakastan hyvänmakuista ruokaa. Olisi ihana mennä iltaisin puhtaiden lakanoiden väliin nukkumaan. Olisipa minulla siisti ja raikas koti. Olisipa minulla ystäviä? Ja kuka tekisi kaiken puolestani minun omassa kodissa?

Mitä antaisit neuvoksi tällaiselle ihmiselle?

Parhaat mielipiteet palkitsen pienellä palkinnolla! Vastausaikaa 31.3.2009 klo 12.00 asti.

Muoks! esterin mielipide on tosi hyvä. Kysyisinkin vielä, että miten ihminen saadaan ajattelemaan positiivisesti, kun vastaus on, kukaan ei ymmärrä!, Kaikki ovat minua vastaan! En saa haluamaani yms yms.