MySpace  Graphics

Nyt miula ei oo kameraa. Tyttö otti mukaan, kun meni yötsyyn kaverille Lehmoon. Olisin kyllä tarvinnut kameraa, nimittäin minun ihana kevään snyni, Päivi lähetti minulle ihastuttavan tarrapaketin. Suuret kiitokset Päiville. Kuvaan paketin huomenna, vaikka sormet syyhyää tehdä vaikka mitä. Maltetaan huomiseen. Tosi ihana kesä yllätys.

Veimme siis tytön 40 km:n päähän ja samalla ostin Copykyniä leimojen värittämiseen. Tyttärellä niitä on vaikka kuin paljon, mutta hän ei anna minun koskea niihin. No, mutta kun hän haluaa multa lainaan kyniä, niin minä voin lainata häneltä :). Ajattelin kyllä ostaa Promarker-kyniä, mutta niitä ei Kätevässä Kädessä ollut.

Eli nyt minäkin alan leimailemaan, jos jolla kulla on myytävänä leimasimia tai muita leimailutarvikkeita, niin vihjaiskaa minulle sähköpostiin. Minä tarvitsisin noita "lötterö" leimoja varten sen mikä pitää leimasinta leimasimessa. En tiedä nimeä. Eikä sitäkään kaupassa ollut.

Mukavaa, että Pappi puikoissa pidit minun kyhäelmistä :). Jännityksellä odotan sinun lähetystäsi minulle.

Nytpä toivottelen oikein mukavaa loppupäivää kaikille kävijöille.