Tänään posti olikin aikasessa. Tavallaan se on laatikossa vasta 2 - 4 aikoihin. Ihan kivaa postia oli. Pappipuikoissa lähetti hivelevän kauniin atc-kortin, taustapapereita (en ole omistanut tuollaisia) ja nauhoja joita minulla ei vielä olekaan. Kiitos ystäväni ihanasta lähetyksestä.

1892954.jpg

Tuo atc-kortti on alalaidassa vasemmalla. Ihana.

Eikä posti ihan tähän loppunut. Tuula lähetti minulle ison kasan paikkakuntakortteja. Kiitos Tuula. Minulla onkin päivittelemistä sivuillani :)

Posti toi vielä luukun 24 joulukalenteriini. Kiitos lähettäjälle. Pistin osoitteen talteen, että voin lähettää vastavuoroisesti. Taitaa mennä lokakuulle minun joulukalenteriluukkujen lähetykset.

Piikuli muisti minua lapuilla. Siitä postaus Ystävyydenpeitoissa eli jämälangassa. Pitääkin ruveta yhdistelemään seuraavaa peittoa esterille.

Ottakaapa osaa "hääkuva" haasteeseen. Käyn kurkkimassa blogejanne :)

Mukavaa iltapäivää kaikille tasapuolisesti.