108JUR55VX.gif

Vaikka vielä töitä riittää. Simballa on aika rokotukseen klo 15.45 ja kaupunkiin asti. Huomenna pitää viedä tyttären kissa Kiuruvedelle, kun se pirulainen karkasi lähtiessä. Nyt se on majaillut meidän yhdessä huoneessa. Kisuli ei tykkää koirista. Murisi meillekin alussa, mutta nyt tulee kuopsutettavaksi. En minä lähde sinne Kiuruvedelle, vaan isäntä, poika ja tytär. Minä tottakai jään koirien vahdiksi. Se tietää huomiselle päivälle sitä, että ravaan vähän päästä Simban kanssa ulkona. Yöt kyllä koira nukkuu, eikä tee tarpeitaan, mutta aamulla kun vie pihalle, niin lorottaa puoli tuntia. Valveilla ollessa sitä saa käyttää tiheään ulkona. Onneksi se osaa olla irti, eikä mene kenenkään perään kadulle. Vierastaa vielä ainakin muita eläimiä ja ihmisiä.

Nyt eikun odottamaan postia. Pesukone pyörii ja minä alan neulomaan pipoa Nooalle. Melkein puolet olen tehnyt. Laitan kuvaa sitten kun koko setti on valmis eli sukat, lapaset, pipo ja kauluri. Sukat ja lapaset ovat valmiita.

Olen minä kyllä viime aikoina ollut väsynyt. Illalla en edes jaksa lukea mitään, vaan uuvahdan heti sänkyyn mentyä. Jotenkin masentaa. Varmaan kuuluu tähän minun sairauteen. Mieluummin masennusta kuin hypomaniaa.

Joka tapauksessa mukavaa päivää kaikille.