Tämä päivä menikin Hannen luona leimaillessa. Oli oikein hauska tavata blogiystäviä. Hannen lisäksi meitä oli minä, tyttäreni Renja, Nirunaru, Tuuliaa,Jehkotar (opettaja) ja Rouva Lypsy. Kaikki olivat tosi ihania ihmisiä. Kiitos Hannelle, kun järjestit tapaamisen. Minäkin järjestän tämmöisiä tapaamisia, jos joku olisi vain kiinnostunut. Kertokaahan vähän ajankohtaa, jos kiinnostusta riittää.

Kyllä minä muutakin olen ehtinyt tehdä :) Sisaren tyttären viidelle lapselle tein 3D-kortit. Jokaiselle omansa. Laitanpa maanantaina postiin.

1790372.jpg

1790374.jpg

Tuossahan nuo kortit ovat. Olen niin onnettoman huono kuvaamaan. Luonnossa ovat paljon nätimpiä. Huomenna sitten töihin :(. Mies jää kotiin tyttären kanssa. Epistä. No, kyllä minä sen 3,5 tuntia jaksan, kun on mukavat työkaverit.

Mukavaa iltaa kaikille.