MySpace  Graphics

Oikein mukavaa tätä päivää kaikille. Eilen kävimme Nooan 3-vuotis synttäreillä Kuopiossa. Olimme siellä neljän maissa ja porukkaa oli kuin suuremmassakin juhlassa. Oli poika elementissään. Paljon oli kaikenlaisia lahjoja ja kortteja. Vieraita oli ympäri Suomen. Helsingistä, Savonlinnasta, Joensuusta ja tietysti Kuopiosta. Mukava reissu, mutta raskas. Minun ristiselkä kipeytyi istuessa. Nyt, hyvä kun pääsee kävelemään. Muutenkin pakottelee.

Pysähdyimme tullessa Outokummun kohdalle kahville ja eikös sieltä eräs nainen (nähtävästi laitapuolen eläjä) pomppasi meitä kohti pöydästään ja pyysi päästä kyytiin Joensuuhun. En luvannut. Sanoimme menenvämme vielä kyläilemään. Pois lähtiessä samaisen naisen "poikaystävä" tuli autollemme ja valitti ettei ole rahaa ja pitäisi päästä Joensuuhun. Näinhän se on, jos yksi luvataan, niin koko lauma on tulossa. Emme luvanneet. Koskaanhan ei tiedä, että millaisia kulkijoita on. Pelkään ryöstöjä yms. Tälläkin miehellä oli toinen silmä mustana. Liukkaasti hävisimme siitä huoltoaseman pihasta.

No, nyt olemme lepäilleet kotona. Tai minä olen tehnyt postituksia. Lähetin palkinnot Marelolle ja Ritulle. Lähetin toveripostia Tanlittanille. Postitin ison kasan Joulukalenteriluukkuja. Puuttuu vielä lähettäminen Kotkottimelle (osoite puuttuu), Marelolle (olen tekemässä, melkein valmiit), Sofiannalle ja Reetalle vielä teen. Sitten pääsen vihdoinkin esterin peiton kimppuun.

Ensi viikko on töissä kovin repaleinen. Tiistaina on koulutusta iltapäivällä laboratoriolähetteiden tekoon. Joudun lähiaikoina tekemään lähemmäs sata lähetettä muutamassa päivässä. Samalla tietysti purkkeihin nimet yms. Perjantaina on taas heti aamusta tk-avustajien kokous kaupungissa. Joudun lähtemään 6.45 linjurissa. Seuraavalla viikolla on taas parina päivänä koulutusta kaupungissa.

Niinpä niin. Puolieläkkeellähän minä olen, mutta tosiaan haluaisin jäädä kokonaan kotiin. Olenhan tehnyt töitä yhtäjaksoisesti 35-vuotta. Välissä tietysti sairaslomat, hoitovapaa yksi ja äitiyslomat.

Mitäs tässä marisen. Nyt ja tässä olen kuitenkin kotona ja illalla on mukava katsella televisiosta Idolsia.

Voimia kaikille ensiviikolle :)

 


flowers_249.gif


MySpace Graphics