Olipa hienoa taas käydä hakemassa posti. Synttärikortteja, pakettikortti, lehtiä. Kortithan minä julkaisen huomenna (ja avaan kuoret) sekä arvon voittajan lähettäneiden kesken.

Jo aamulla Karjalaista hakiessa oli postilaatikossa paketti, mutta siinäkin luki, että saa avata vasta huomenna.

No, paketin hain postista ja ihana rakas ystäväni, kevään sny Päivi oli lähettänyt paketin. En malttanut odottaa huomiseen, vaan avasin sen heti. Taas paketissa oli kaikkea ihanaa, siveltimiä minä tarvitsenkin ja entäs tuo valosarja, minkä minä itse saan koota. Siitä tulee hieno olohuoneen ikkunaan. Lappuja oli myös peittoprojektiin. Postaan ne myöhemmin ystävyyden peitot-blogissa. (Samalla kuvalla). Päivin kortin minä laitoin synttärikorttipinoon, mistä arvon voittajan. Kiitos sinulle mahtava ystävä. Olen sanaton.

1840416.jpg

Olihan paketissa myös lautasliinoja ja ääriviivatarroja. Kiitos, kiitos ,kiitos...... :)

Huomenna sitä onkin mentävä syntymäpäivän kunniaksi verenpaineen mittaukseen. Päätä on särkenyt jo viikon ajan. Mies mittasi lainakoneella yksi päivä minunkin paineeni ja alapaine huiteli 100:n korvilla. Yläpaine oli normaali 130.

Digiä olen käyttänyt joka päivä lenkillä kolmen aikaan. Digi painaa yli 7 kg ja pitäisi vähän laihduttaa, että pääsee käsimatkatavaraksi mukaan Moskovan koneelle. Sekin tietysti rassaa, kun luovuimme Digistä. Se ei enää ole meidän koira, vaikka haetaan vasta viikon kuluttua.

Toivottelenpa mukavaa päivää kaikille ja kiitoksia paljon korteista :)