Ensinnäkään minulla ei ole kamerraa kuin vasta illalla, mutta laitan kuvat silloin tähän postaukseen.

Eilen sain jo Päiviltä (kevään sny) aivan ihanan yllätyksen. Aivan mahtava ystävä. Mehän tapasimme jo Peurungalla ja silloinkin oli kassillinen yllätyksiä Kiitos ja halaus sinulle Päivi.

1796079.jpg

Nyt tuli postissa blogipalkinto Piialta. Aivan mahtava vaaleanpunainen unelma. Siis minä en raaski käyttää. Juuri tuollaisia juttuja minulta puuttui. Halirutistukset Piialle.

1796102.jpg

Postikorttiringissä parinani on Monillan. Häneltä tuli ensimmäinen ihana itse tehty kortti ja enkeliaiheella. Minä niin pidän enkeleistä. Keräilen enkelijuttuja :) Suuret kiitokset sinulle MoNillan.

1796086.jpg

Erilainen vaihto pariskunta oli aiheena ja parinani Pappipuikoissa. Aivan mahtava lähetys. Minun lähetykseni kalpeni tuon rinnalla. Iki-ihanat kortit ja aski sekä lisäjutut. Kiitos sinulle kovasti.

1796107.jpg

Sitten tuli huutonetistä huutamani askartelutavarat, Suuri Käsityölehti ja Kotiliesi.

Eli postia kerrakseen ja aivan ihanaa sellaista. Illalla laittelen kuvat.

Mukavaa päivää kaikille.

ps. mulla on nyt kolmen päivän loma :)

edith: 18.53 pistelin kortin (korttipohjan sain Pappipuikoista :)

1797009.jpg