1289357.jpg

Tässä koko ihanuus. Voi sinua Sayni, minä olen niin onnellinen, että sain osakseni vielä tällaisen muistamisen. Aivan ihana enkeli, pieni mahdollisuuksien kirja, leimakuvia :), atc-korttipohjia, isompia korttipohjia, lintukiiltokuvia (ei ole ennen ollut) linnullahan pitää olla lintuja ;). Paketissa oli vielä kukkakoristeita ja ihanan pieni muistivihko, joka on avoinna tuolla takana. Olihan siellä sydänkoristeita, joiden suurkuluttaja minä olen. Ihana mangoliaystävänpäivä kortti sekä ihana runo takana :) Sinä tosiaan ilostutit minut. Olen ihan riemuissani. Nyt jaksan ruveta siivoamaan tätä huushollia. Isot kiitokset ja rutistus sinulle ystäväni Say4. En vieläkään tiedä kuka olet, tosin suunnan tiedän :) Salaisuus varmaan säilyy loppuun asti.

Kaikille ystävilleni ja ihanalle Saylle, oikein kivaa ystävänpäivää huomiseksi.