Tämä salaisen neuleystävän paketti kävi kaupungissakin. Minun piti lähteä yhden linjurissa kaupunkiin asioille. En malttanut jättää pakettia kaupalle, vaan otin sen kaupunkiin mukaan. Teki kovasti mieli avata ja kurkata. Maltoin kuitenkin mieleni. Tulin mieheni kyydissä pois kaupungista äsken ja heti innoissani avasin koko paketin. Ja mitä ihanuuksia sieltä paljastuikaan. Mistä tiesit, että tuollaista askartelukirjaa olinkin vailla. Ajattelin jo tänä päivänä, että rupean tekemään kylämme Joulumyyjäisiin valmiiksi kaikkea kivaa. Kirja tuli kuin tilauksesta. Siitä saan paljon ideoita ja voin soveltaa vaikka mitä. Tiesit myös, että minun koristeperhoset alkoivat olla loppu. Minä rakastan perhosia ja niillä on mukava koristella kortteja. Ihanat pupukoristeet olivat myös mukana. Teenpä kortin niistä siskoilleni ja äidille Pääsiäiseksi.  Korttiaskarteluun oli ihania inspiraatio koristeita. Hirveän kamalan kauniita. Sydän tarroja oli myös, joilla koristelen kortteja mielelläni. Miten sinä oikein minun ajatuksiani osaat lukea. Niin olihan paketissa myös tilkkupeittoani varten virkattuja tilkkuja. Siitä enemmän täällä. Tänään en jaksa sitä puolta postata. Katsotaan illemmalla sitten. Mutta sinä Snyni olet ihana. Olen aivan myyty. En kyllä oikein ymmärtänyt sitä A- ja B-suunnitelmaa, mutta eiköhän se selviä. Mahtavat kiitokset sinulle ja halaukset. Unohtui vielä mainita tuo kaunis pieni kassi, jossa oli askartelutavaroita sisällä. Sillekin löytyy käyttöä:)

Tässä kuvaa ihanan Sny:ni toisesta muistamisesta.

1287261.jpg