Päivän yllättäjä Annehelena. Tämä ihana ystäväni lähetti minulle todellisen ystävänpäivä yllätyksen. Kiitos ja halaus sinulle Annehelena. Lähetys oli todella upea:

1275998.jpg

Helmikuun tovereistani toinen Kanelikerttu lähetti minulle kahden viikon kirjeen kerralla. Oli vähän sekaannusta noista viikoista, mutta hyvinpä kerkesi. Kiitos Kanelikerttu tosi upeasta ja minun näköisestä paketista.

1276017.jpg

Toinen toverini Helinäkeiju lähetti myös minulle tämän viikon paketin. Ja kuvassa vasemmalla alhaalla on vielä yllätyspalkinto, kun olin 20. ilmottautuja ATC-ringissä. Helinäkeiju oli myös tehnyt pakettinsa ajatuksella. Oikein mukava oli paketti. Kiitos ja halit sinulle Helinäkeiju.

1276028.jpg

Ja kaverille kaulahuivi, parinani oli Marsu. Hän lähetti aivan ihanan violetin kaulahuivin. Mistä arvasit, että lempivärini on violetti asusteissa. Lisäksi paketissa oli suklaata ja nappeja (laukkua varten :)) Kiitos sinulle Marsu iki-ihanasta kaulahuivista. Heti maanantaina laitan sen töihin ja huomenna kaupungille.

1276043.jpg

Muistakaa arvonta TÄÄLTÄ