Tänään posti taas muisti ihan kiitettävästi. Hauskaa käydä postilaatikolla, kun ystäviltä tulee kaikenmoisia tervehdyksiä. Tänään yllätti Say minut. Ihanaa postia. Avasin kirjeen jännityksellä ja mitä sieltä paljastuikaan. Viisi valkoista korttipohjaa, lumiukkokoristeita, ihania hopeisia enkeleitä ja tähtiä, vaaleaa harsomaista koristetaustaa kortteihin ja vaniljanmakuista kahvia, minkä äsken join ja nautin sen mausta. Mistä sayni arvasi, että pidän vaaleasta. Teen mielelläni vaaleita kortteja, somisteet voivat olla sitten värikkäitä. Omiin värillisiin korttipohjiin voin laittaa tuota vaaleaa harsomaista paperia. Minulla heti rupesi päässä pyörimään ajatuksia korttien teoista. Olet ihastuttava Say, halit ja rutistus sinulle.

Tässä kuvaa, mikä on tosi kehno, kun patterit vetelivät viimeisiään.

1197364.jpg

Eikä posti tähän loppunut. Esteri lähetti minulle kilpailukuoren ja mukana oli minulle tarkoitettuja kirkkopostikortteja, joita minä innolla kerään. Olit tosi mukava ystävä, kun tiesit minun tällaista kaipaavan. Nyt pitää kaupungissa käydessä ostaa kansio noille korteille. Kerään myös paikkakuntakortteja. Tulee Suomi tutuksi :). Kiitos paljon esterille halausten kera. Kuva on taas huono.

1197374.jpg

Tosi huono kuva :(. No, ne on sitäkin ihanampia livenä. Muistipa minua korttirinkiläinen Annehelena paikkakuntakortilla. Oikein mukavaa nähdä millaista Pietarsaaressa on. Halit ja rutistukset Annehelenalle.

1197380.jpg

Vieläpä sain ihanan paketin Oopolta. Japanilaista riisiposliinia. Kiitos Oopolle :)