Selkä vääränä sain tänään kantaa postia. Siellä oli Renjalle postia ja minulle. Esittelenkin nämä blogipostit tässä. Tanjuska (Joulukuun toveri) muisti minua aivan ihanalla kirjeellä. Kaikille löytyy käyttöä. Namit söinkin heti. Olipa hyvää suklaata. Yhteen kuvaan ei mahtunutkaan kaikki. Minulla on ollut aivan mahtavia tovereita. Tanjuskalle erityiskiitos ajatuksella kasatusta kirjeestä. Tässä kuvaa:

1109452.jpg

Oho, kissan korvakin tuli mukaan. Tässä vielä Tanjuskan pakettia :)

1109454.jpg

Sitten toinen yllätys. SJY muisti minua ihanalla yllätyksellä. Kivienkeli on ihana ! Nyt minulla on askartelulehtiäkin parit kappaleet. Sjy lähetti niitä ja Tanjuska. Tässä kuvat Sjy:n lähetyksestä. Isot kiitokset ja halaus ystävälle.

1109457.jpg

1109460.jpg

Enkelissä oli runokortti mukana ja siinä luki näin:

IKIOMA ENKELI

Suojelethan enkelini pientä

kulkijaa elämän poluilla ja merillä.

Annathan siipesi hipaista,

kun tukea tarvitaan.

Ja puhalla pieni,

henkäys hellä

siunausta elämään!

Eikä posti vielä tähän loppunut. Tuli kolme lehteä ja Renjuskalle dvd sekä lehti. Lisäksi posti toi tilauksen Matku Kuus Oy:stä, mutta niitä en kuvaa, koska sieltä saattaa läheteä jollekin jotain yllätyksiä.

Tyttö tuli koulusta kotiin iloisen yllätyksen kera. Oli saanut uskonnon kokeista ysin. (edellisenä vuonna uskonto oli 6 :)) Nyt odottelen taas Rosannaa viikonlopuksi meille. Heidän koulussaan on loma perjantaina, joten on vähän pitempi loma tytölle perhekodista. Eiköhän tytön äitikin pääse lomille ja kohta pois sairaalasta.