MySpace  Graphics

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille. Tämä päivä on mennyt vähän niinkuin harakoille. No, olenhan minä kirjoittanut nettikirjaa, ommellutkin olen (tuliaisia Jyväskylään, kun menen 7.7. Peurungalle). Niin ja juoksin kaupassa ja kävin postin. Tosin postissa ei ollut kuin miehelle yksi lasku ja minulle Helmimerestä vähän juttuja.

Kirjoitinhan minä sähköpostia veljelleni, että osaavat olla vastassa Jyväskylän asemalla. Mukavaa odotella tuota lomaa, kun minun kevään snyni tulee sinne myös. Pitää lähettää hänelle sähköpostia. Vieläkin mainostan, että minulla oli ihana sny.

Niin, ekakertaa otin osaa runotorstaihin ja vetäsin hihasta tuon runon. En ole runoja kirjoitellut aikoihin, mutta nyt tuntuu, että mielikuvitus taas laukkaa.

Huomenna en sitten ole koneen ääressä. Lähdemme aamulla kello kuusi Pernajalle katsomaan meidän vauvaa eli Simbaa (pkcollien pentu). Simpahan syntyi 19.5.2008 ja luovutus on heinäkuun puolessa välin. Tuleepahan vähän kesälomalla reissattua.

Nyt taidan ruveta ompelemaan. Postaan ompelut, kunhan ne ovat valmiit. Ne menee veljen vaimolle.

Mukavaa loppupäivää.

Edith: klo 17.36 Nämä väkersin tänään. Kyllä ovat turatun näköisiä :)

1681405.jpg