ariel-fish-friends.jpg

Olen ollut mukana vuoden toverikuussa. Joka viikko odotan innokkaasti lähetystä sen kuun toveriltani. Mutta kuinka ollakaan, muutamissa tapauksissa lähetys viivästyy tai ei tule ollenkaan. Toveri ei voi edes blogissa käydä kommentoimassa viivästymistään. Kun kerta sitoutuu toverikuuhun, niin silloin pitäisi lähetykset lähettää ajoissa. Koko viikko on lähetysaikaa. Minulle riittää pieni ylläri, olen joka tapauksessa iloinen sisältipä lähetys mitä tahansa. Siitä minä en ole iloinen, kun lähetys myöhästyy. Olisi niin mukava saada uusia ystäviä, jotka sitoutuu todella. Minulla oli ihana sny ja hänestä minä sain ystävän pitkäksi aikaa. Samalla tavalla pitäisi olla tässä toverikuussakin, että käydään silloin tällöin moikkaamassa toistemme blogeissa.

Niin, en saanut toverilähetystä tällä viikolla, jospa se maanantaina kolahtaa postilaatikkoon. Hyvää tietysti kannattaa odottaa :)

Onneksi nyt on viikonloppu ja saa rentoutua taas kunnolla ja iloinen juttu on että viikon kuluttua saan ihanan vieraan :)

Mukavaa viikonloppua ystäville.