Postitäti kantoi postini ovelle asti, sitä oli niin paljon. Tuli webbikamerakin inkclubista. Maksoi vain jotain 7 euroa. Mennäänpä tämän päivän mukavaan postiin. Tuhkimon blogista bongasin 20.000 ja sain iki-ihania kortteja. Minua nauratti, niin hyvilläni olin. Tänään on pojan synttärit ja yhdestä kortista joudun heti luopumaan.  Mukana oli myös Kuhmon kortteja, joita keräilen. Isot kiitokset sinulle Tuhkimo.

1531292.jpg

Liisa lähetti minulle friendsdecoon sivun ja ihania lisukkeita oli mukana. Kiitos Liisa

1531310.jpg

Postikorttiringissä minulla on parina Mardemoomika ja sain ihanan runokoritin. Kiitos sinulle Mardemoomika. Toivottavasti et joudu omaa korttiasi lunastamaan :)

1531317.jpg

Toinen Marita lähetti minulle Laukaan kortin (ei ollut ennestään.) Kiitos sinulle, kun ilahdutit päivääni. Päivittelemään en ole korttisivuja ehtinyt, kun vie nuo emoilut oman aikansa. Tässä Laukaan kortti:

1531327.jpg

Sokerina pohjalla, Marelo lähetti ISON kasan lappuja päiväpeittoon Kikalle. Myös suloinen enkeli oli matkassa ja tytölle kynäsetti. Paketissa oli myös My friends-decoon sivu. Tämän takia posti tuli ovelle asti, kun oli niin valtava paketti. Tuhannet kiitokset sinulle Marelo. Enkeleitä tosiaan keräilen ja niitä on jo aika kokoelma.

1531352.jpg