Nykyään tuo posti tulee niin älyttömän myöhään. Tänäänkin olen kolme kertaa käynyt postilaatikolla kurkkimassa. Ihan hermostuttaa, kun monta tuntia töitten jälkeen saa odotella.

Tänään kysyin pomoltani lisää töitä eli työaikaakin lisää :) Mitä minä täällä kotona norkoilen monta tuntia yksikseni. Jos tunninkin sais lisää päivässä. Kyllähän tuo aika myöntyväinen oli. Olisihan se tilipussissa mukava lisä. Ei edes eläke siitä pienenisi. Nykyään olen niin terve, että vaikka rupeaisin kokopäiväiseksi.

Pyysin myös nykyiseen työaikaani lisätöitä, kun en oikein sormiani viitsi pyöritellä. Minä ehkä rupean ulkoiluttamaan potilaita. Ihan mukavaa vaihtelua toimistorotan työhön.

Nyt minä lähden eli aukaisin oven :) Posteljooni!!!! Päivitän kohta.

Nykyään posti tulee suoraan kotiin. Petri, Jonna ja Nooa olivat lähettäneet minulle äitienpäivälahjan

Tulihan sieltä muutakin. Ritva lähetti Tanjan päiväpeittoon ison kasan lappuja. Niitä minä en vielä tuo esille, koska teen vasta Kikan peittoa.

Saana ystäväni lähetti toveripostia ja ihan minun näköistäni. Eli tuommoisista jutuista minä pidän. Enkä minä pahoillani ole edellisen lähetyksen viivästymisestä, vaan kamalan malttamaton. Suonet anteeksi. Kiitos sinulle Saana

1540517.jpg