Jesus,_Mighty_Redeemer__Designs_4_Him.jp

Minä olen kotona ja mietin äitiä. Hän on nyt Taivaan kodissa ja hänellä on hyvä olla. Äiti halusi polttohautauksen. Siunaustilaisuus on 19.4. Sisareni ja veljeni järjestelivät tuon hautaan laiton ja tilaisuudet. Minulle jäi äidistä oikein hyvä kuva. Hän oli niin pirteä ja optimistinen pari viikkoa sitten. Oli kehunut hoitajille meitä lapsia. Ollut kovin ylpeä meistä. Nyt äiti on isän ja veljeni luona. Äidin siskokin kuoli muutama viikko takaperin. Äidin läheisin sisar. Nyt voivat tavata toisiaan Taivaan kodissa. Vielä olen vähän allapäin, mutta äidin on hyvä olla. Saa tavata kuopuksensa. Huomenna on jo mentävä töihin, vaikka olisin kyllä mieluummin kotona. Mutta leipänsä sitä pitää ansaita. Olen ollut jatkuvassa työsuhteessa jo 35-vuotta. Saisi jo riittää minulle. Mutta minähän olen melko terve ja jaksan. Ainakin toisten mielestä.

Oikein kivaa loppuviikkoa jokaiselle ja kiitos kun myötäelätte surussani.