Tänään heräsin taas varhain. Isäntä ja tytär läksivät Kiteelle mäkikisoja katsomaan. Minä sain jäädä kotiin ihan itekseni. Aamulla siivosin askarteluhuonetta. Tilasin Kierrätetään blogista hyllyn, mikä tulee kovaan käyttöön. Ihana pieni puinen kirjakori. Eilinen päivä meni kaupungilla. Tytär oli sarjakuvaleirillä koko päivän. Aikuista tytärtä käytimme läheisellä hevostallilla. Aikoo mennä sinne jatkamaan hevosenhoitajan oppisopimusta. Nyt vihdoinkin olemme päässeet jatkamaan kylpyhuoneremonttia. Kaikki tarvikkeet on ostettu ja isäntä tekee. Minä sanoin, että viikko aikaa. Onhan tuo kylpyhuone ollut levällään kesästä asti. Mutta se rahan puute aina välillä iskee. Olemme käyneet saunan puolella suihkussa ja vessassa yläkerrassa. Nyt alakerran vessa jo toimii ja kohta toimii suihkukin. Otan sitten kuvia, kun on valmista :)

Ostin minä itselleni tällaisen:

1280047.jpg

Eli olen ollut viime keväästä saakka ilman tulostinta. Nyt pystyn kopioimaan, skannaamaan ja tulostamaan. Laitteella on kolmen vuoden takuu. Jos, vaikka tipahtaa lattialle ja särkyy, niin takuuseen saadaan uusi. Itse en poropeukalona uskalla ruveta asentamaan tätä tietokoneelle. Soitin siskolle ja sisko miehineen tulee ehkä tänään asentamaan. Siskolle on varattuna palkkioksi muutama käsityölehti. Kyllä minä olen iloinen tuosta tulostimesta. Tekisi mieleni hyppiä pomppia ja hihkua.

Oikein mukavaa sunnuntaita kaikille ihanille ystäville.