Kiitos ihana ystävä :)

1317996.jpg

Tämän iltapäivän aikana vierailleet saavat tämän tunnustuksen mukaansa.

Asiasta toiseen, alemmassa postauksessa oli kommentti, jonka jouduin poistamaan. Todellakaan minulle ei tarvitse tulla arvostelemaan blogini ulkoasua kielteisesti eikä myöskään asioita joita kirjoitan. En todellakaan aio kirjoitella henkilökohtaisia asioita täällä. Kommentoija oli kaupunkilainen ja mollasi maalla asumistani. Olen asunut kaupungissa melkein 50 v. ja nyt olen muutaman vuoden ollut täällä ihanassa maaseudun miljöössä. Enkä todellakaan kadehdi kaupunkilaisia, kuten kommentoija näytti kadehtivan maalla asujia. Minä olen bilettänyt jo ihan tarpeeksi, eikä kiinnosta ravintoloissa pyöriminen. Minä rakastan käsillä tekemistä, eikä sen pitäisi olla keneltäkään pois.

Kaikesta huolimatta, hyvää sunnuntaita jokaiselle.