Ja taas muisti minua ihana Sayni. Sinun kirjeesi ovat todella huolella valitut. Minä tykkään kovasti lähetyksistäsi ja mikään ei mene hukkaan, vaan kaikille löytyy käyttöä. Nyt vuorossa oli ihana turkoosinvihreä lähetys. Isot kiitokset sinulle Say. Jotenkin minusta on alkanut tuntua olisiko Sny ja Say yksi ja sama henkilö, kun kirjeet tulevat samalta suunnalta:). Luonne kuitenkin tuntuu kirjeitten perusteella erilaiselta. Voisiko luonnetta muuttaa. Nyt toivoisin jo jotain vihjettä. Voisin alkaa salapoliisityöhön. :) Kiitos ihana sayni. Olet tosiaan osannut ilahduttaa minua:

Tässä koko ihanuus, paitsi tikkari unohtui kuvasta pois.

1328706.jpg

Siis nauhaa ja sydänkoristeita, mitkä ei kovin hyvin erotu kuvasta, korttipohjia, myös atc-korttipohjia, joiden suurkuluttaja minä olen, servettejä tauluihin, pieniä tarroja ja itse tehty ihana kortti.

edith: 20:28 Hyviä vihjeitä sny ja say :)