nature44.gif
On se tuo sisäinen kello ihmeellinen. Heräsin ennen kuutta, kuten arkiaamuinakin. Olen saanut tehtyä vaikka mitä. Tauluja, kortteja ja päiväpeittoon lappuja. Tiskikone on pyörimässä ja tänään paistankin taas lettuja. Tyttären kaveri tulee yhdeltä ja on ilta kahdeksaan. Tytöt saavat pitää lettukestit. Eilen tyttäreni kävi kampaajalla. Uusi hieno tukka on. Minä tälle mies kampaajalle juttelin, että minunkin pitäisi leikata polkkatukka. Kampaaja oli mies. Kuinka ollakkaan, Tyttären käsittelyn jälkeen mies sanoi, että hän voisi leikata hiukseni. Tukka oli tosi likainen ja hän pesi sen. Eikä mennyt pitkään. kun minulla oli uusi look. Maksukaan ei ollut päätähuimaava, vaivaiset 20 € vain. Tytöllä oli myös värjäys ja häneen meni 45 €. Tosi edullinen kampaaja ja huippu. Olen oikein tyytyväinen päähäni.
Kunhan olen meikannut, niin tuon kuvani tänne. Ilman meikkiä olen kuin haamu. Oikein mukavaa lepopäivää jokaiselle.