901043.jpg

Liityin jo heinäkuussa askartelukerhoon ja tänään tuli paketti sieltä. Paketissa oli kaikkea kivaa kortteiluun liittyvää ja nuo ihanat kaulanauhat. Aloituspaketti maksoi vain 3,95 €. Ei kallis. Eilen rupesin neulomaan Renjan kaulaliinaa. Tyttö aloitteli sitä itse, mutta luovutti ja antoi minulle sen loppuun tehtäväksi. Helmeilyyn liittyvää tuli myös postissa ja minulla on jo idea helminauhasta, jonka teen nyt viikonlopun aikana. Laitan sen sitten esille. Pian minäkin saan pitää kymppitonnin arvonnan. En vielä. Vaan sitten kun lukema alkaa ysillä, niin arvonta voi alkaa. Ehkä minä arvontapalkintopakettiin sujautan ne helmet, mitkä teen ja tietysti kaikkea muuta. Kovin hiljaiselta näyttää täällä blogissani. Ei kommentteja. Olen ehkä niin tylsä jo. Arkipäivissä ei oikein tapahdu mitään. No, ensiviikon perjantaina on taas tentti. Se on Powerpointtia. Pitäkäähän ystävät hyvät peukkuja. Minun pitää lukea sitä vähän ja katsella etätehtäviä. Olin poissa toiselta kurssipäivältä. Toivottelen kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja rentoutukaa.