MySpace  Graphics

Ihanaa, tentti meni läpi. Kun tulin kotiin, niin sähköpostiini oli tullut opettajalta viestiä. Tosin pari pientä virhettä oli. En muistanut kuvia siirtää kuvat kansioon ja yhteen tiedoston nimeen unohtui tarkenne laittamatta. Minulla oli koko ajan mielessä, että jotain olen unohtanut tehdä ja niinhän olin. Onneksi sain läpi. Postissa tuli niin paljon lehtiä, että taidan loppuillan lueskella. Toisen pipon aloitan vasta huomenna. Oikein paljon kiitoksia, kun olette kannustaneet minua opinnoissa, laihduttamisessa, äidin sairaudessa ja Samulin kohtauksessa. Olen teille kovin kiitollinen. Jos minulla ei olisi teitä, niin itsekin voisin sairastua. Nyt toivotan teille kaikille oikein mukavaa päivän jatkoa.

Piti laittaa uusi laskuri, kun entinen oli hävinnyt taivaan tuuliin. Muistaakseni kävijämäärä oli noin 4800, minkä laitoin laskuriin aloitusluvuksi.