779726.jpg

Tein eilen illalla ihka ensimmäisen rannekorun. Tuli tosin hieman liian iso. Kiinnitykset tein solmuilla, koska minulla ei ollut vahaa eikä pihtejä. Pitää hankkia nuo tuohon helmityöhön. Kuitenkin tuo on minun ensimmäiseni ja pikkuhiljaa alan tehdä koruja enemmänkin. Jotenkin tuo helmityö kiehtoo. Ylhäällä olin jo ennen kuutta, kun mies läksi töihin. Minä lähden vasta vaille yksitoista. Tänään on palaveri iltapäivällä, siksi siis myöhäinen töihin lähtö. Ehdin käydä kaupassakin ennen töitä. Eilen kävi sisko ja hänen miehensä kylässä. He olivat ostaneet uuden tietokoneen. Sisko myös innostui helmeilystä. Minä annoin osoitteet, mistä tarvikkeita voi tilata. Mukavaa viikonalkua jokaiselle.

Tein toisenkin rannekorun. Enemmän käteen sopivan. Tässä molemmat korut. Kivaa tuo helmityö. Tein taas tilauksen Villihelmeen.

781354.jpg