Seek Codes
MySpace  Graphics

Hei vaan kaikki ystäväni. Tänään olen ollut ahkerana. Kävin töissä, imuroin kotona, pesin pyykkiä ja laittelin ruokaa. Ai niin, opiskelin vielä exeliä. Siitä on tentti perjantaina. Toivottavasti menee läpi. Minulla on selkä ollut kipeänä toista viikkoa ja kipeytyy yhä enemmän. Sain vasta perjantaiaamuksi ajan lääkärille. Niin, askartelinhan minä tänään pari korttia. Toisen laitan kummitytölleni Ugandaan. Hän on 7-vuotias, kohta koululainen. Laitan hänelle silloin tällöin pieniä paketteja. Jokaiseen kirjeeseen hän muistaa vastata. Heidän kylän lapsilla on ollut toukokuussa lääkärintarkastus. Ne kummimaksut menevät tarpeeseen. Perjantaina käyn ostamassa lisää korttipohjia ja kirjaimia, sanoja kortteihin. Itselläni on niin huono käsiala, ettei viitsi tuhertaa. Minä oikein innostuin noista korteista ja askeistakin. Askia minä en osaa tehdä kartongista. Miten se leikataan, että tulisi askin näköinen? Oikein mukavia kesäpäiviä jokaiselle.